Halloween alien make up tutorial

 

Het is een hele tijd geleden geweest dat ik iets uploaden sorry daavoor! Maar vandaag heb ik weer een video voor jullie. Ik heb een alien halloween look gemaakt.

Wil je weten wat voor producten ik heb gebruikt? klik dan op lees verder! 

 

De producten die ik heb gebruikt:

Gezicht:

– Catrice all matt plus foundation ( in 020 nude beige)

– Catrice camouflage cream ( in 030 rosy beige)

– Essence stay all day concealer ( in 20 soft beige)

– Essence all about matt fixing loose powder

– Essence sun club matt bronzing powder ( in brunettes)

– Catrice eyeshadow voor grijze bronzer ( in 680 shade of grey)

Lippen:

– Essence kajal pencil (in 01 black)

– Casuelle doorzichtige lipgloss

 

Ogen:

– Essence i love stage eyeshadow base

– Catrice liquid metal eyeshadow (in 060 petal pan)

– Uniq witte oogschaduw

– Catrice longlasting eyepencil waterproof ( in 060 moss  undercover)

-Essence eyeliner pen extra longlasting ( in black)

– Benefit they’re reals mascara

– max nepwimpers

– #5 oogschaduw pallete van beauty88.nl

 

Vieren jullie halloween?En als wat ga je dan ? Ik namelijk niet maar vond het gewoon leuk om een look te maken!

-xxx- Lisa

 

 

Een gedachte over “Halloween alien make up tutorial

Geef een reactie

