Love what you do! <3

i love filmen

Hi allemaal.

De afgelopen tijd heb ik niks gefilmd en niks geschreven. wat best raar is want ik vind het echt heel leuk. Nu ik dit schijf zit ik in mijn nieuwe kamer en heb ik er net een nachtje geslapen. De room tour komt er een keer aan alleen moeten er nog dingen opgehangen worden en mijn wasbak moet er ook nog komen. Nog even klussen dus en dan krijgen jullie het resultaat te zien. Maar terug naar het niet schijven en filmen, Ik heb geen idee waarom ik eigenlijk niks gedaan heb ik vind het hartstikke leuk maar het kwam maar niet uit mijn handen ofzo. Nu ik zit gaat alles vanzelf ik hoef niet na te denken over welke woorden ik ga typen en alles komt er vanzelf uit. Ik sla mezelf dan ook voor me kop dat ik het al die tijd niet gedaan heb. Het maakt me dan ook enorm gelukkig dat ik iets doe wat ik heel leuk vind en dan leuke comments te lezen dat jullie ook waarderen wat ik doe en dan verschijnt er een enorme lach op mijn gezicht! Dus vanaf nu af aan ga ik weer meer schijven en filmen. Ik moet alleen nog bedenken welke achtergrond ik ga kiezen. Bij me bureau, mijn bed, mijn beautystash/tafel gedeelte ik heb werkelijk geen idee, Jullie zien het wel weer een keer voorbij komen. Jullie zien me snel weer! En oja laat in de comment video ideeën achter! En mij leek het trouwens leuk om de 99 questions nobody ever asks you tag te doen, lijkt jullie dat ook leuk?

Bye,

-xxx- Lisa<3

Een gedachte over “Love what you do! <3

Geef een reactie

