Max & more caviar nail art kit

IMG_8807

Hi allemaal,

Ik heb vandaag weer een review voor jullie. Dit keer over een nagellak setje. Dit nailart setje is van de action. Ik draag niet zo vaak nagellak, maar als ik het draag is het een kleur. Geen poespas en dus ook geen nailart. Simpel weg om dat ik daar te ongeduldig voor ben. Toen ik dit kreeg moest ik het van mezelf wel uitproberen. Het leek me niet te moeilijk het zag er leuk uit, ik gaf mezelf een peptalk dat ik het gewoon moest doen en het ook af moest maken.

IMG_8808

In dit setje zaten twee kleuren van max & more (goedkoop make-up merk van de action) een rode kleur in nummer 3 en een groene kleur in nummer zes. Dit setje heeft meerdere kleuren.

IMG_8809

Daarbij zaten in die zelfde kleur ( rood en groen) een soort balletjes voor op je nagel. Caviar beads zoals op de verpakking staat.

IMG_8808

 

Ik las de achterkant van het doosje goed door. Het stond allemaal duidelijk beschreven.

Stap 1: Lak je nagels met een laagje. Ik koos voor de rode, want ja, waarom niet.

IMG_8818

Stap 2: Breng het tweede laagje aan. Dit lukte me ook nog wel haha.

Stap 3: Giet de kraaltjes over de nog natte nagel. Bij mezelf dacht ik tja dit word een enorme klieder boel, dus ik besloot me nagel in het potje met kraaltjes te houden.

IMG_8819

Ik haalde mijn nagel eruit en er zaten veel kraaltjes aan mijn nagel. Al die kraaltje die niet vast bleven plakken aan mijn nog natte nagel vielen er ook gelijk weer af. En lagen dus overal. Ik liet het opdrogen en bracht een laagje topcoat aan, en ja wat ik al dacht door de topcoat verdween alle kleur.

Hier heb ik geen foto’s van want alle foto’s waren wazig. I’m sorry. Maar het project nagels lakken en dan ook nog soort van nailart is voor mij niet geslaagd. Toe ik alles op ging ruimen vond ik overal nog kleine kraaltjes.

-xxx- Lisa

Hebben jullie vaak nailart op je nagels? Zo ja wat voor een? Laat het me weten in de comment of stuur me een foto via instagram of twitter naar @dreamingbeautyx 

 

4 gedachtes over “Max & more caviar nail art kit

Geef een reactie

