Pure bodylotion lavendel

voor foto bewerkt

Hi allemaal,

Ik heb vandaag weer eens een review voor jullie. Dit keer over een bodylotion, met een lavendel geur! Lees snel verder als je er meer over wilt weten! 

op hand bewerkt

De bodylotion heeft een lila kleur. Naar maten je hem over je huid uitsmeert blijft er geen kleur over.

uitwrijven bewerkt

Het voelt zacht op mijn huid en wrijft goed uit.  De lavendel geur is sterk te ruiken. Zoals al op te verpakking staat is het heel ontspannend de lavendel geur brengt me echt tot rust. Toen bedacht ik me dat je dit het beste voor het slapen aan kan brengen. Als je het namelijk s’ochtends aanbrengt ga je slaperig naar school of je werk, en dat is natuurlijk niet de bedoeling ( denk ik haha). Het voedt goed de huid. Het trekt niet snel in  een en daarom zou ik het ook niet op je handen gebruiken, alles wat je dan vastpakt heeft een lavendel geur haha.

De pure bodylotion in lavendel is zeker een aanrader voor het slapen, als je moeilijk in slaap kan komen zoals ik.

Te koop bij de tuinen en kost – €3,99

-xxx- Lisa

Wat is jouw favorieten budget bodylotion? En welke geur brengt jou tot rust? Laat het weten in de comments! 

2 gedachtes over “Pure bodylotion lavendel

Geef een reactie

