Liebster award?!?

Liebster

 

 

Hey allemaal,

Liebster award is een award voor best wel onbekende bloggers, zo kan je meer bloggers leren kennen en word jouw blog ook meer bekent. Ik ben genomineerd door Daphne van pinpkpurplebeauty, bij dit award beantwoord je elf vragen en nomineer je weer andere bloggers. Laten we maar beginnen! 

1. Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?

Ongeveer twee á drie jaar geleden begon ik een beetje rond te kijken op YouTube. Ik kwam al snel Mascha tegen van Beautygloss. Ik begon me toen net wat meer te interesseren in beauty. Ik dacht later: ” hey, dit vind ik ook leuk ik begin een blog.” En van het een kwam het ander. En nu nu kan ik niet meer zonder bloggen en YouTube.

 

2. welke comment is je het meest bij gebleven en waarom?

Mijn blog is nog niet echt bekent en daarom krijg ik ook niet zoveel comments. Maar de comments die me altijd wel bij zullen blijven zijn die van de mensen die lief reageren en zeggen dat ze mijn blog leuk vinden. Ik vind het namelijk super leuk en als er mensen dan reageren dat zij het ook leuk vinden geeft dat me een enorme boost.

 

3. Welke series volg je allemaal?

Ik ben echt series verslaafd, als ik een nieuwe serie ontdek wil ik hem het liefst helemaal af kijken. Op dit moment kijk ik Pretty little liars, The secret life of the American teenager en Orange is the new black. Ook kijk ik Nederlandse series zoals goede tijden slechte tijden, , flikken Maastricht en moordvrouw. Een hele hoop dus!

 

4. Wat is jouw dagelijkse make up routine?

Dit is een beetje lastig uit te leggen. Er komt nog een video online hierover met welke producten. Maar ik gebruik concealer, poeder, blush, highlighter, mascara en dan iets op mijn lippen soms balsem soms lipgloss. Dit is meestal mijn look soms doe ik ook nog eyeliner op.

 

5. Wat is het mooiste boek dat je ooit gelezen hebt?

Ik lees niet zo heel veel boeken, maar the fault in our stars van John Green vind ik een heel mooi boek en toen ik je zag van Isa Hoes.

 

6.  Wat doe je het liefst op je vrije dag?

Bloggen en voor mijn YouTube kanaal bezig zijn natuurlijk! Ik vind het hartstikke leuk en daarom besteed ik er ook veel tijd aan natuurlijk!

 

7.  Waar haal jij je inspiratie vandaan voor je blog?

Mijn inspiratie haal ik van internet onder andere van tumblr en pinterest maar ook uit mijn omgeving. Soms schiet me ineens iets te binnen en dan schijf ik het op en ga ik thuis er mee aan de slag. En als ik dan inspiratie loos ben pak ik mijn blog/YouTube boekje erbij vol met ideeën en dan kan ik weer aan de slag.

 

8.  Als je een dag met iemand zou mogen ruilen, met wie zou je dan ruilen?

Pfoe, dit is een lastige vraag. ik zou denk ik graag met teske  van teskuh.nl willen ruilen om te kijken hoe het bloggen fulltime is en of dat ook echt wat voor mij is. En natuurlijk om dat ze een lieve en knappe meid is!!

 

9. Wat staat er op dit moment boven aan je wish- list?

Ik zou heel graag de canon eos 600 of 700 d willen ! Zo kan ik mooiere foto’s maken en beter filmpjes waarbij ik mezelf ook kan zien. Dat is een ding wat ik op dit moment echt heel graag wil!

 

10. Experimenteer je vaak met make up?

Soms niet heel vaak. Als ik iets heel leuks zie maar ik denk dat staat me toch niet, dan probeer ik het uit. Als het me niet staat jammer dan, en als het me wel staat is het natuurlijk mooi mee genomen.

 

11. Hoe zou je je kleding stijl omschijven?

Mijn kleding stijl is soms toch wat liefig zoals skater skirts en jurkjes maar soms ook weer stoer met een short of jeans met een spijker bloesje. Ik denk dat ik het dan het beste beschreven heb.

 

Ik vond het heel leuk om de vragen van Daphne te beantwoorden! Ik kijk niet zo naar onbekende bloggers. Daarom heb ik er maar 5.

1:  Anne van annemarleens.wordpress.com 

2: Isa van  kokenmetisa.wordpress.com

3: Desmain van livelicious.nl

4: Eline van themakeuphotspot.blogspot.nl

5: Nicky van rokprinses.wordpress.com

 

Aan de genomineerden: Lees deze onderstaande regels even goed door en beantwoord mijn 11 vragen.

Regels:
De persoon die jou genomineerd heeft, link je terug in je bericht/blogpost.
Onderstaande 11 vragen moet je beantwoorden in je bericht/blogpost.
Na het beantwoorden van de vragen moet je 11 bloggers nomineren. 
Bedenk 11 vragen voor de genomineerden.
De persoon die jou heeft genomineerd, mag je niet nomineren.
De mensen die  je nomineert, moet je dit laten weten door hen een link naar jouw post te sturen.

 

De vragen:

1: Als al je make up weg was wat zou je meteen opnieuw kopen?

2: Welke blog bezoek je het meest?

3: Wat is je favorieten budget merk?

4:  Wat is je favorieten boek dat over beauty gaat?

5: Wat vind je het leukste aan bloggen?

6: Hoe zie je je toekomst?

7:  Wat is je aller grootste wens?

8: Van welk moment in je leven heb je het meeste geleerd?

9: Wat zijn je geluksmomentjes?

10:  Wat is je meest gedragen kleding stuk?

11: Welke haarstyle/ kleur vind je heel gaaf maar durf je zelf niet in je haar?

 

Ik ben heel erg benieuwt naar jullie antwoorden!

 

-xxx- Lisa

 

Een gedachte over “Liebster award?!?

Geef een reactie

