Random verhalen – #1

dream it wish it do it

Ik schijf af en toe verhalen. Verhalen over het leven, verhalen over mensen en dingen die dan gebeuren. En ik dacht laat ik af en toe een verhaal met jullie delen. Het soort verhaal dat ik nu heb geschreven schijf ik bijna nooit. Laat hier onder in de comments weten of je het leuk vind! Ik ben trouwens twee weken op vakantie geweest en daarom zijn er in die tijd geen video’s en artikelen online gekomen. Maar die komen er zeker weer aan!

Blijf kijken naar je dromen. Geloof in je dromen en kijk naar de toekomst. Laat je foute niet overheersen, leer er van, vergeef jezelf en blijf doorgaan. Zie alles als een challenge en probeer overal het beste uit te halen. Leer dingen, elke dag weer. Wees geintreseert in anderen en wat zij jou te leren hebben.Vergelijk jezelf niet met andere, treur niet als andere meer vrienden of spullen hebben. Blijf jezelf en kijk naar al het goeds dat in je zit. Er zal altijd wel iemand van je houden no matter what. Geloof in jezelf. Volg je dromen. Doe dingen waar je van houdt en laat dat niet door andere afpakken. Geniet van het leven en alle mensen om je heen.

 

Geef een reactie

