EOS Smooth Stick Multipack

IMG_8572

Vandaag heb ik voor jullie mijn eerste review! Het gaat over lippenbalsem waar je vast veel van gehoord hebt.  Namelijk EOS (evolution of smooth), Ik heb een pakje besteld waar er vier inzitten en die ga ik vandaag voor jullie reviewen!

Toen ik pas net begon met youtube filmpjes kijken, zag ik deze rare ronde dingen al voorbij komen (zo vond ik ze toen). Nadat ik er steeds meer over begon te lezen en ik me meer in beauty begon te interesseren, heb ik ze ook maar besteld. Als je op internet EOS intypt kom je bij allerlei sites waar je ze kan bestellen. Ze zijn niet makkelijk in Nederland te vinden. Al hoewel ik kwam ze pas in een winkeltje tegen waar ze allemaal buitenlandse merken verkochten, o.a. real techniques en eos.

IMG_8583

Er zitten zoals ik al zij er vier in het pak dat ik had bestelt. één ”normale” en vier ronde.

IMG_8575

– Vanilla Bean-

Laten we beginnen met de normale langwerpige. Dit is een vorm die iedereen wel kent. Hij ruikt een beetje naar vanille (vandaar ook de naam duh). Hij voelt zacht aan op je lippen en brengt makkelijk aan. Niks op aan te merken verder, hij is alleen niet zo bijzonder.

IMG_8578

– Summer Fruit-

Summer fruit heeft een rode verpakking die erg vrolijk eruit ziet vind ik. Hij ruikt heel fruitig en breng makkelijk aan. Als je hem aan hebt gebracht ruik je hem nog een tijdje. Deze is een van mijn favorieten uit dit pak. Als ik hem op heb heb ik zin om de hele tijd mijn lippen te likken. (ja, rare ik)

IMG_8576

-Honeysuckle Honeydew-

De naam vind ik vreselijk om uit te spreken en daarom ga ik dat ook niet doen. Deze vind ik veel naar appel ruiken. Hij heeft een groene verpakking, die ik goed bij de geur vind horen. Ook deze breng je makkelijk op je lippen aan en voelt heel zacht.

IMG_8579

– sweet mint-

En dan de laatste van het stel. sweet mint heeft een mint blauwe verpakking die heel goed bij de geur past. Hij ruikt sterk naar mint. Als je hem op je lippen aanbrengt tintelt hij een beetje door de mint die er in is verwerkt. Als je daar niet van houdt raad ik je deze zeker niet aan.

IMG_8584

Hier heb je de drie ronde nog op een rij. (eerst waren ze allemaal rond van de boven kant). Je ziet dat ik sweet mint (de mint blauwe) het meeste gebruikt heb. De verpakking is zelfs een beetje vies doordat ik deze altijd in mijn tas had zitten.

$10.99- klik hier voor de site waar ik hem besteld heb. Het winkeltje hiervan zit ook in Roermond, daar heb ik ze ook zien liggen.

 

Heb jij zelf ook een eos lipbalm ,zo ja welke? Welke lijk jou het fijnst?

 

 

6 gedachtes over “EOS Smooth Stick Multipack

  1. Ik Ben bang dat het niet waar is dat het in Roermond te vinden is want op de site staat niet dat er een in Roermond is Maar als je zegt dat ze er wel zijn kan je Dan zeggen Welke plek want Ik woon in Roermond en wil Al heel Lang de eos

    Like

Geef een reactie

